Birokrat ePoslovanje
Enostavno upravjanje z dokumenti
Kaj je Birokrat ePoslovanje?
Birokrat ePoslovanje je modul za upravljanje dokumentov, ki združuje vse bistvene funkcije za delo z dokumenti; deljenje in vodenje dokumentov skozi vnaprej definirane procese, napredno funkcionalnost iskanja ter arhiviranja dokumentov, eKnjižbe in eRačune - v eni sami enostavni rešitvi.
Ključne funkcionalnosti dokumentnih sistemov:
- Večja učinkovitost poslovanja.
Poenostavljeno poslovanje z dokumentacijo in posledično povečana učinkovitost.
- Vse na enem mestu.
Rešitev nudi centralno upravljanje dokumentov organizacije in procesov za poslovanje.
- Varnost.
Dostop do dokumentov je nadzorovan in sledljiv ter omogoča tudi nastavitve roka hrambe.
- Zmanjšanje ročnega vnosa in napak.
Sistem omogoča optično branje dokumentov, izognemo se nepotrebnem pretipkavanju in posledično napakam.
- Enostavno in hitro iskanje dokumentov.
Napredni iskalnik omogoča hitro in enostavno iskanje dokumentov.
- Povečana mobilnost.
Dostop do dokumentov v vsakem ključnem trenutku.
- Avtomatizacija procesov.
Obvladovanje celotne življenjske poti obdelave dokumentov.
- Ažurne poslovne informacije.
Takojšnja izmenjava dokumentov omogoča stalen nadzor nad poslovanjem in vedno aktualne informacije.
Primeri uporabe
Modul e Poslovanje vam med drugim omogoča:
- avtomatski zajem in knjiženje prejetih računov prispelih na mail v pdfju ali v XMLju (optična prepoznava ali prepoznava podatkov v XMLju)
- avtomatski zajem in knjiženje bančnih izpiskov prispelih na mail (avtomatsko knjiženje in zapiranje odprtih postavk in odlivov)
- avtomatski vnos prevzemnic (skladišče) na podlagi prejetih dobavnic/računov prispelih v XML ali v Excel obliki
Moduli programa za vodenje ePoslovanja Birokrat
- Blagajna in potni nalogi
- Poslovanje in veleprodaja
- Skladišče
- Inventura (zaloga, popis osnovnih sredstev)
- Obračun plač
- Honorar
- Šifranti
- Osnovna sredstva
- Glavna knjiga
- Knjiga prihodkov in odhodkov
- POS prodaja - maloprodaja in gostinstvo, storitvene dejavnosti...
- Mobilna prodaja (ambulantna prodaja)
- Kartice zvestobe in darilni boni
- Prodaja vstopnic
- Hotelir (vodenje rezervacij, hotelsko turistični objekti)
- Channel manager
- CRM
- Spletne strani in spletne trgovine
- Vodenje športnih in kulturnih dejavnosti z evidenco članstva
- Kmetijstvo
- Proizvodnja
- Servisni modul (za serviserje, servisni delovni nalogi)
- Računovodski servis
- Statistka finančnih računov
- Mrežna verzija
- Birokrat SINHRO
- Analize - Analitik
- DDV zavezanci
- eRačuni - Elektronska izmenjava dokumentov e-SLOG
- Intrastat
- Varnostni list
- Okoljsko poročilo - evidenca embalaže
- LIRPIS izmenjava podatkov
- Optično skeniranje
- Modul Arhiviranje
- Upravljanje objektov
- Vodenje delovnega časa
- Oddajanje vozil, opreme, storitev
- Izmenjava podatkov z drugimi programi
- Izdelava poslovnih aplikacij in poslovne rešitve po naročilu
Za področja, ki jih ne pokrivamo nudimo možnost prilagoditve programa oz. rešitve po vaših željah ali zahtevah.
Brezplačno vam nudimo možnost zamenjave programa.
Za vas uredimo prenos podatkov iz obstoječega programa v vašega novega. Saj ima Birokrat urejeno sinhronizacijo z vsemi programi v Sloveniji.
Zamenjava programa je neboleča in nestresna, saj vam podatkov ni potrebno vnašati ročno in lahko začnete z delom na novem programu takoj.
V Birokratu na ključ vam to uredimo brezplačno.
ePoslovanje je primeren za vsako dejavnost, saj vam v Birokratu posebej za vas prilagodimo program, vašim zahtevam.
Izpolnite spodnji obrazec in kontaktirali vas bomo v najkrajšem možnem času.
Povpraševanje
Kontaktirajte nas