Potrebujete pomoč?

info@birokrat.si

ZA: Podjetnike, ki želijo nadzor nad svojim poslovanjem.

Ne zapravljajte svojega časa z pisanjem računov po težji poti.

(Za vas obstaja boljša rešitev. Tudi če niste “tehnični tip”)

Verjetno se srečujete z dvomom ali so vaši dokumenti in računi pravilno zapisani…
Ali so opremljeni z vsemi potrebnimi elementi, ki jih račun po novi zakonodaji mora vsebovati?
Mogoče veste za davčno potrjevanje, vendar nimate pravega odgovora kaj to za vas pomeni…

Neglede na to ali ste na začetku poslovne poti ali pa že imate uspešno podjetje... se vsi posvečamo rasti podjetja in zato včasih nismo pozorni na zakonodajo.

V novem zakonu vas lahko zaradi neupoštevanja zakona o davčnem postopku doleti globa, ki znaša tudi do 50.000€.

Zato vam želimo predstaviti program Birokrat

Vse kar potrebujete za uspešno in enostavno vodenje vašega poslovanja.

Ob uporabi bodo vsi vaši računi in dokumentacija posodobljeni z zakonodajo…
Vsi dokumenti skrbno shranjenji na enem mestu…
In imeli boste popoln nadzor nad vašim poslovanjem.

Kaj je...

Program Birokrat

Birokrat je sodoben program za vodenje poslovanja podjetij, samostojnih podjetnikov, društev in javnih zavodov.

Namenjen je tako splošni uporabi pri pisarniškem poslovanju in vodenju knjigovodstva za storitvene, trgovske ali proizvodne dejavnosti, kot tudi računovodskim servisom, ki morajo za svoje stranke izdelati davčne in računovodske izkaze.

Vsebuje naslednje funkcije:

  • Izdelava predračunov, računov, e-računov, doma in tujina.
  • Davčno potrjevanje računov (fiskalizacija)
  • Izpis računa z UPN nalogom
  • Možnost izgleda - oblike računa po meri.
  • Vnos prejetih računov dobaviteljev doma in tujina.
  • Zapiranje odprtih postavk in vodenje TRR.
  • Izdelava avansnih računov, dobropisov.
  • Vodenje evidence plačil (plačano – neplačano - zapadlo).
  • Priprava plačil prejetih računov in pošiljanje na vaš bančni program za Elektronsko plačevanje.
  • Izdelava in obračun potnih nalogov.
  • Vodenje gotovinske blagajne.
  • Enostaven vnos v šifrant poslovnih partnerjev preko davčne številke (povezava z registrom Ajpes).
    In še veliko drugih stvari...

Program Birokrat uporabljamo že 18 let in v vsem tem času deluje brezhibno. Program je enostaven in zanesljiv za uporabnika. Strokovnjaki iz podpore na daljavo, preko računalnika ali preko telefona, so hitro odzivni in prijazni.
- Tomaž Poberaj - Jupiter d.o.o.

Birokrat je enostaven program s široko paleto funkcij. Davčna blagajna nam deluje brezhibno, celoten program pa je pregleden in zanesljiv za uporabnika, katerega redno posodabljate in nam olajšujete delo. Že od samega začetka ste odzivni, prijazni ter nam nudite podporo.
Žana Stojanovič, SLADKARNICA IN MARMELADNICA LOTOS, d.o.o.

Na tej točki bi vam radi predstavili…

Zakaj uporabljati program Birokrat?

  • Vse dokumente imate skrbno shranjeno na programu. Tako, ne potrebujete iskati dokumentov po različnih mapah s čemer si ne boste “belili glave”. Prihranite veliko časa, ki ga boste lahko porabili pri pomembnejših opravilih v vašem podjetju.
  • Program je prilagojen vaši dejavnosti - zato boste imeli boljši pregled nad poslovanjem (ni potrebe, da imate v programu obrazce ki jih sploh ne potrebujete...)
  • Nič ni hujšega kot biti "živčen" kadar potrebujete pomoč in je ne dobite takrat, ko jo potrebujete. Zato imamo posebno podporo. S katero smo vam na voljo preko telefona, emaila ali na vaši lokaciji.

Ne vzamite nas za besedo

Preberite kaj si drugi mislijo o nas:

Program Birokrat uporabljamo že več kot 10 let in smo z njim zadovoljni. Uporaba je enostavna, zato je uvajanje novih sodelavcev hitro in učinkovito. Uporaba in vzpostavitev programa je cenovno ugodna. Program priporočamo vsem, ki želijo poenostaviti poslovanje.
- Urh Dobravc, Magma poslovna darila d.o.o.

Program je prikrojen našim željam in zahtevam. Podpora vedno dosegljiva in na voljo za rešitev morebitnih težav ali vprašanj. Program uporabljamo že 5 let in smo zaenkrat zelo zadovoljni s funkcionalnostjo.
- Aleš Amon - AMON d.o.o.

Vaš program Birokrat uporabljamo od leta 2010 in smo zelo zadovoljni z njim; je enostaven, dober in prijazen. Ga redno posodabljate in dopolnjujete z zakonskimi spremembami. Kadar koli smo potrebovali pomoč smo bili hitro in prijazno sprejeti od Vaših ljudi. Želimo si enak odnos tudi v prihodnje!
- Džemal Fajić - FA-LA d.o.o.

Zakaj smo prepričani, da vam lahko pomagamo?

Že od samega začetka je naša vizija, da ustvarjamo čim bolj funkcionalne programe, ki bodo na voljo uporabnikom ne glede na njihovo dejavnost. Zato smo prepričani, da vam lahko ponudimo program, ki je prilagojen posebej za vas.

Imamo več kot 25 let izkušenj ter nam zaupa že +14.000 uporabnikov po Sloveniji kjer se uvrščamo med 6 največjih slovenskih razvojnih ponudnikov programske opreme.

Leta 1997 smo pridobili naziv Microsoft Independent Software Developer.

Štiri leta smo izpolnjevali Microsoftove zahteve za pridobitev statusa Microsoft Certified Solution Provider

V letu 2001 smo pridobili naziv Microsoft Certified Partner.

V letu 2007 oplemenitili v Microsoft Gold Certified Partner.

Naslednji korak

Če si želite popoln nadzor nad vašim poslovanje, vendar imate dodatna vprašanja, potrebujete nasvete ali pa vas zanima več o programu vam nudimo...

30 minutno BREZPLAČNO svetovanje za poslovanje vašega podjetja.

S katerim ob nadaljnem sodelovanju prejmete:

  • Brezplačna uporaba programa za obdobje 30 dni.
  • 30 minutno svetovanje o vašem poslovanju (vrednost: 100€)
  • Brezplačni uvajalni tečaj v rednih terminih na naši lokaciji (vrednost: 200€)
  • 3 mesece brezplačne telefonske podpore v delovnem času (vrednost: 100)
  • 6 mesecev brezplačne pomoči po e-pošti (vrednost: 50)
  • Brezplačen prenos – uvoz šifrantov iz starega programa ali datoteke Excel (vrednost: 150)
  • Brezplačno individualno izobraževanje pri vas na terenu (vrednost: 300)
  • Pri izpolnitvi spodnjega obrazca vam upoštevamo 50% popust ob nakupu kateregakoli programa (prihranek: do 399,50€ letno)

Izpolnite spodnji obrazec in prejmite brezplačne storitve (za katere nam druga podjetja plačujejo več kot 1.000€)

Pomembno: Preden izpolnete povpraševanje se morate zavedati, da to ni za vsakogar. To je za resne posameznike, ki si želijo nadzor nad svojim poslovanjem.

Če ste to vi vas prosimo, da izpolnete spodnji obrazec.

Po oddanem povpraševanju vas bomo v kratkem kontaktirali in se vam posvetili pri vašem poslovanju.

povpraševanje

30-minutno BREZPLAČNO svetovanje

Ime*
Priimek*
Naziv podjetja*
Email*
Telefonska številka*
Z vnosom svojih osebnih podatkov se strinjate s tem, da jih bomo obdelovali skladno z veljavno zakonodajo in politiko zasebnosti. *

100% garancija na zadovoljstvo

Če v roku 3 mesecev od nakupa oz. prvega najema programa niste zadovoljni s programom in z našimi storitvami, vam v CELOTI VRNEMO KUPNINO za program.

Pomoč

Ker si moramo v težkih situacijah pomagati vam lahko pomagamo tako, da vam v času izrednih razmer omogočimo brezplačno uporabo in brezplačno uvajanje programov Birokrat na daljavo. Ko se bo stanje umirilo in bodo izredne razmere zaključene lahko programe Birokrat brez stroškov odpoveste oz po želji podaljšate.